نبودنت را در شعرهایم پنهان می کردم..
تا مبادا بفهمند یک " تو" در زندگی ام خالیست..!!
انکاری نیست...
حال بگذار بفهمند تو همان قافیه تلخ شعرهایم بودی..!!
ما را در سایت - دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 17:41