-

خرید بک لینک

امکانات وب

حواسمان به كلماتي كه به كار ميبريم باشد حواسمان نيست که چه راحت با حرفی که در هوا رها ميکنيمچگونه يک نفر را به هم ميريزيم!چند نفر را به جان هم مي اندازيم!چه سرخوردگي يا دلخوری هايی به جاي ميگذاريم!چقدر زخم ميزنيم...!حواسمان نيست؛ که ما ميگوييم  و رد ميشويم و ميگذاريم به پای رک بودنمان...اما يکی ممکن است گير کند!بين کلمه های ما... بين قضاوتهای ما...بين برداشت های ما...دلی که ميشکنيم ارزان نيست...«بدترین جمله»“من همینم که هستم” نوشته شده در شنبه ششم شهریور ۱۴۰۰ساعت 8:50 توسط | | -...ادامه مطلب

ما را در سایت - دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:00

بهشت مکان نیست، زمان استزمانی است که ميل به عشق ورزی و انديشه های مثبت در وجودمان میدرخشد.....جهنم مکان نيست، زمان است...زمانی که کينه ورزی و انديشه های منفیقلبمان را میآلايد.بدانيد هيچ بخيلی آسودگی نخواهد داشت و هيچ حسودی از حسدش لذت نمیبرد.پس بیایید قلب و روح را پاڪ و خالص کنیم...شادمانی را به دل خود راه دهیم و آنرا به دیگران هدیه کنیم...شادی یکی از راههای تهذیب روح استروحمان را پاڪ و منزه کنیم...شـاد باشیم و دلی را شـاد کنیم  نوشته شده در چهارشنبه هفتم مهر ۱۴۰۰ساعت 8:5 توسط | | -...ادامه مطلب

ما را در سایت - دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 92 تاريخ: شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:00

گاهیبه خودت، باورت و زندگی ات عشق بورزسن و سالت مشکل عشق نیستزمان نمی تواند بلور اصل را کدر کندمگر آنکه تو پیوسته برق انداختن آن را از یاد برده باشی!برای خودت دعا کن که آرام باشی، صبور باشی..مهم نیست که آخرین زلزله ی زندگی ات چند ریشتر بودمهم این است که دوباره از نو بسازی:زندگي ات راباورت راخودت را.. نوشته شده در شنبه هشتم آبان ۱۴۰۰ساعت 7:37 توسط | | -...ادامه مطلب

ما را در سایت - دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:00

شده تا حالا خیلی نگران اونایی که دوستشون دارین باشید؟

شده تا حالا نتونید نگرانی خودتون رو پنهان کنید؟

شده تا حالا بخاطر نگرانی و دلسوزی زیاد بهتون بگن دل آدمو خالی می کنی؟

نوشته شده در یکشنبه سی ام آذر ۱۳۹۹ساعت 14:16 توسط | |

-...

ما را در سایت - دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: سه شنبه 14 بهمن 1399 ساعت: 10:36

وقتی کاری از دستمان برنمی آید بهتر است سکوت اختیار کنیم تا با کلاممان باعث آزرده خاطر شدن دیگران و به قول معروف خالی شدن دل شخصی نباشیم .

نوشته شده در چهارشنبه دهم دی ۱۳۹۹ساعت 13:54 توسط | |

-...

ما را در سایت - دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 89 تاريخ: سه شنبه 14 بهمن 1399 ساعت: 10:36

صفحه بندی