وقتی کاری از دستمان برنمی آید بهتر است سکوت اختیار کنیم تا با کلاممان باعث آزرده خاطر شدن دیگران و به قول معروف خالی شدن دل شخصی نباشیم .
نوشته شده در چهارشنبه دهم دی ۱۳۹۹ساعت 13:54 توسط | |
-...ما را در سایت - دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 89