صدا میخواهد
لحن میخواهد
مثل "دوست داشتن"
بعضی حرف ها را
نباید نوشت
نباید تایپ کرد
مثل "دوستت دارم"
دوست داشتن را باید کنار گوشش
زمزمه کرد
چرا نسلی شدیم
که لب هایمان را از یاد برده ایم
و فقط به دست ها تکیه کرده ایم...
-...
ما را در سایت - دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106