
xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 کوچ کردم xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 که دلم را به کسی نسپارم حس خوبیست که من این همه بی آزارم xa0 xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 عشق احساس قشنگیست xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 ولی من شخصا xa0xa0xa0xa0 دیدگاهی متفاوت به دو عاشق دارم xa0 xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 خوش ندارم xa0xa0xa0 xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0به کسی قولی و قلبی بدهم xa0xa0xa0xa0xa0 که به یک حادث...
ادامه مطلب